Saturday, August 28, 2010

Baju raya @ hari raya

(foto:Google)

Apa khabar semua?
sudah lebih 2 minggu berpuasa,maknanya semakin hampir
dengan sambutan hari raya.

maknanya persiapan untuk hari raya
semakin rancak.
Perkara yang tak boleh dipisahkan
dengan hari raya ialah baju raya.

Dah siap ker baju raya anda semua?
atau belum beli lagi?
mungkin tunggu saat akhir kot..
apapun,sebagai orang dewasa ni eloklah
didahulukan pakaian untuk anak-anak .

Nak beli kat mana?
itu satu lagi soalan..
maklumlah sekarang ni banyak sangat pusat beli belah.
pandai-pandailah memilih lokasi untuk
membeli pakaian
alah membeli menang memakai

Berapa pasang baju raya?
yang ni kena tanya poket masing-masing.
ada orang kata
raya setahun sekali,takpelah beli banyak pun
hehe...
anda pula bagaimana?

O
klah...apa-apapun
KM7 mengucapkan selamat membeli baju raya
untuk anda dan keluarga
Raya ni mesti berseri dengan baju pilihan
masing-masing.

4 comments:

cikgu isza said...

baru beli baju raya anak-anak
:D

diana said...

untuk saye dengan suami
sepasan cukup la..
untuk anak je yang
lbh utama..

Chaon Cornerz said...

jakel ada promosi sehingga 80% tue.. hehhe.. semoga ceria dengan baju baru dihari lebaran nanti.. =)

KM7 said...

beli banyak pun
takpe juga kan....
boleh pakai sepanjang thn.
lepas ni tak payah beli lg kan...