Thursday, August 5, 2010

Si tinggi Zirafah

Semua kenal zirafah kan?
Pastinya kat negara kita,haiwan ini ada kat zoo sahaja
atau ada sesiapa yang bela zirafah kat rumah?heheh
Kali ini mari kita berkongsi
apa istimewanya zirafah ini dijadikan tinggi?
1. Memudahkan memakan daun/pucuk pokok
(pastu camana pokok nak besar?)
2.Senang nak ambil buah yang tinggi-tinggi
(buah durian boleh ker?)
3.Orang susah nak sembelihnya,pasal lehernya tinggi
(mana boleh sembelih di kaki kan!)
Banyak lagi alasannya,anda mesti lebih tahu daripada KM7

Soalan tambahan:apa kelemahan zirafah ni?

terima kasih kerana sudi berkongsi pendapat

6 comments:

LuVidA^^ said...

alamak..ape ek kelemahan die.. ehehe.
tapi suke tgk zirafah..kale body die cntek :)

KM7 said...

To:LuVidA
baju raya ni...corak n kale macam zirafah ker.heheh

Tomato Gurl's Life said...

kelemahan zirafah kalau duk kat hutan tropika cam malaysia ni ialah kepala melekat kat pokok..huhu/..

suhaisweet said...

Mmm..kelemahan?..Cuba tengok cantik tak rupa dia kalau pakai helmet kura2..hehe..Nice one!, friend..visit my latest too..goin' to touch ur heart, hopefully ;D

cuz said...

ade ker yg nak sembelih zirafah ni??huhu..kelemahan dia gayat bila tengok bawah sebab dia tinggi sgt..haha

azremy said...

senangje.selalu sakit tengkok