Friday, October 1, 2010

Jom pi Songkhla

Apahal pula ni,nak ajak pergi Songkhla..hehe...saja jer.Sebenarnya gambar ni dah lama.Kata orang, saja nak mengimbau kenangan lama.Masa ni KM7 melawat di selatan Thai.Banyak tempat menarik di sini,terutama pantainya.

Ada seekor kucing hitam yang besar lagi tu.Lupa pula nak tanya namanya.KM7 tak pasti pula foto tu dirakam di pantai mana.Ada satu lagi replika kat pantai yang KM7 singgah,berbentuk ikan duyung....tak mau siar foto tu kat sini,sebab ikan duyung tu pesan,tak mau masuk blog.heheh

Oklah,itu saja untuk kali ini.Lain kali kita ke tempat lain pula.

5 comments:

sarah-najwan said...

salam..xtau bila nak bercuti2 kat sini..hehe

Chaon Cornerz said...

cantik pemandangan kat sane..

MGMSabri said...

salam.
best nya dpt holiday sana...
wish someday can go there.

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

abg..klu nk g sana ag gtaw eikk..nakal nk itot

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

wahhh...nk itot jgk,...asyik2 pegi sempadan siam je,..hohoho...