Monday, October 11, 2010

Jom rehatkan minda di kampung

Penat ber'bloging'?Jom KM7 bawa anda semua ke kampung.Tengoklah pemandangan di kampung....wah..rasanya boleh menenangkan fikiran,jauh dari kesibukan kota.Ada ker orang yang tak suka kampung?mungkin ada.....

Satu senja di kampung.Foto ini KM7 rakam di sebuah kampung di Kelantan

Best kan jalan-jalan di tengah sawah.Kalau nak mencabar ,
berjalanlah kat batas-batas sawah tu.
Lagi best,masuk jer dalam sawah tu...boleh jumpa lintah.
wah!! nanti ada yang melompat-lompat tu.

haa...ni lah tuan punya blog bersama anak,Imdad.
semoga foto-foto di atas dapat merungkaikan sedikit ketegangan
anda semasa sibuk melawat blog rakan-rakan.

semoga kita berjumpa lagi.........insyaallah

7 comments:

~eZmALiZa~ said...

gambar yang ketige tu ezma igtkan kat perlis taw..sbb ade tempat cmtu kat perlis jugak! :)

Shino said...

waa...rndu plak kg hlmn ble tgk gmbr ni...rndu time knk2 dlu men dgn kwn kt sawah...best gile...

beLLa said...

tenang jekan tgk suasana kampung..;)
memang ade je org yang xska kg.. huhu~

BUNGA said...

salam..
seronoknya dapat balik kg..
rindu pulak rasanya dengan sawah bendang.. aman dan tenang.
jemu dah duduk kat tempat org :)

hani said...

macam kat kg hani je..he3

kakyong said...

memang cantik suasana bendang....

Cikgu Nurin said...

sebab tu saya tinggal di kampung....sungai bersihhh lagi...