expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, October 18, 2010

Moneyboy di Kuala Lumpur

(foto hiasan:Google)

1. En3 kali ini KM7 akan mengulas satu lagi kebejatan sosial yang berlaku dalam masyarakat di negara kita,iaitu Moneyboy.Isu ini KM7 perolehi dari majalah Dewan Masyarakat keluaran Oktober 2010.Tahniah kepada penulis yang membuat liputan berani,begitu juga majalah Dewan Masyarakat.

2. Moneyboy adalah pelacur lelaki yang berumur 18 hingga awal 30an yang memberikan seks luar tabii kepada golongan lelaki homoseksual.Kebanyakannya remaja Melayu yang menuntut di IPT dan pekerja yang berpendapatan rendah.Memiliki tubuh yang sasa dan perwatakan yang menarik.Jadi awas.....kepada wanita,kalau anda jumpa lelaki yang sasa dan mempunyai imej lelaki sejati ini,selidik dulu latar belakang mereka.Manalah tahu kan...

3. Moneyboy hanya memilih pelanggan yang berpendapatan tinggi.Harga untuk mengadakan seks di luar tabii bermula daripada RM 400 hingga menjangkau ribuan ringgit untuk satu malam.wah...lumayan betul tu.Purata pendapatan moneyboy sebulan adalah sekitar RM 5000.Senangnya mereka ni mendapat duit.Ada juga moneyboy yang dibela oleh uncle atau sugar daddy ini dimasukkan RM5000 sebulan ke dalam akaunnya dan diberikan kereta Mitsubishi Lancer berharga lebih Rm 100 ribu.Meriah betul mereka ni dengan kekayaan.....

4. Moneyboy ini bergerak secara bersendirian,tidak memerlukan khidmat sindiket.Kawasan operasi yang popular sekitar Dewan Bandaraya Kuala Lumpur,sekitar bangunan KWSP,Tasik Permaisuri(Cheras),Tasik Kelana Jaya,dan pusat hiburan sekitar Jalan Bukit Bintang.Kegiatan tidak bermoral ini dilakukan pada waktu malam.Jadi,awas kepada yang tidak berkenaan,janganlah berlegar-legar sekitar tempat tersebut,takut nanti kena cop sebagai golongan moneyboy pula.Kawasan lain mungkin ada juga tapi tidak sepopular kawasan tersebut.

5. Beberapa pengakuan berani moneyboy juga dipaparkan dalam majalah tersebut.Jadi kepada yang ingin mengetahui cerita sebenar tentang golongan ini,bolehlah baca dalam majalah Dewan Masyarakat keluaran Oktober 2010.Kepada moneyboy,pulanglah ke pangkal jalan.Kepada masyarakat,marilah sama-sama membendung gejala sosial ini kerana belia hari ini adalah pewaris negara pada masa akan datang.


6 comments:

  1. erkkkkkkkkkk. gilo apo skg. hehehe~

    ReplyDelete
  2. APE KEJADAH NYE SEMUA NIE?? dimana kan letaknye maruah dorang nie,,. nie yang nk bt edisi siasat nie,.

    ReplyDelete
  3. solihin Zubir,..mang le awak x selera,..sbb same jenis gn awak,.

    ReplyDelete
  4. dunia dh makin dekat nk kiamat..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. huaaa.. kalo ada pakwe jambu kene hati2 nihhh.. hahaha..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.