Tuesday, November 2, 2010

Opocot...mak..kau..


Opocot...mak...kau... ehh melatahlah pula.

kenapa yer seseorang itu melatah? 

hmm KM7 pun tak pasti punca

seseorang itu melatah.

mungkin ada kaitan faktor umur.
*
*
*
*
biasanya melatah ini dalam kalangan mereka

yang sudah lanjut usia.

tapi kalau yang muda-muda pun dah melatah...

hmmm ada sesuatu yang tak kena tu.
*
*
*
*
apa yang dilatahkan itu?

haaa... ni bab sensitif.

bagi yang sedang melatah,mereka

tak sedar apa yang dilakukan atau diperkatakan.

kita yang melihatnya pula akan gelakkan mereka

(ish...tak baik gelakkan orang yer)
*
*
*
kalau anda diberikan peluang

untuk melatah,

apa yang akan anda lakukan atau perkatakan?

 hehehe...sesi rehat minda.... sebelum tidur...


9 comments:

faizs said...

jangan mencarut tyme melatah wo.. =b

KM7 said...

betul tu..
kalau KM7 melatah..KM7 akan masuk ke dapur,makan banyak2.hahaha

penaberkala said...

melatah mulut tak pe lg, boleh berhibur selagi tak mencarut yg teruk2
tp ada gak yg melatah siap pukul2, yg ni mmg bahaya klu kebetulan melatah ada brg kat tgn

g0m0k9enDek said...

kdg2 mmg termelatah lah...

kerangRebus said...

sy melatah oke!tp xdela seteruk mane..siket2 je..i think itu cara seseorang meluahkan rasa terkejutnya secara sepontan..tanpa melalui proses berfikir..haha..suke hati je :)

KM7 said...

buat-buat melatah pun ok gak kan...
time ni lah nak luahkan perasaan...

2ury said...

melatah setakat mulut xpe... melatah siap ambil kayu bedok org tu yg bahaya tu...
Boleh hilang nyawa ooo...

asrul amanda said...

kalu sya wat tak tau je kalu orang melatah.

Tapi mesti malu sendiri. terutama kalu anak dara melatah.



hehe

K I E R A said...

Allahhu Akbar :)

Ada tak ?