Tuesday, January 11, 2011

Berkongsi kereta:Sanggupkah anda?



Kempen berkongsi kereta
dah lama dicadangkan.
Cuma pelaksanaannya nampak
macam kurang memberangsangkan.



Banyak perkara dan benda
kat dalam dunia ni boleh dikongsi...
(suami atau isteri?...jangan kongsi tau!)



Kereta juga boleh dikongsi.
Bagi KM7...tak nak lah berkongsi kereta.hehe...
Anda pula bagaimana?

7 comments:

Nur Hani said...

tak nak lah, kalau diorang sggp 50-50 minyak, jaga kebersihan kereta. sanggup la, tp tu pon masih pk berkali-kali. kereta, jenama apa sekali pon, tetap mahal sebab beribu-ribu. mesti jaga woo =__='

whitecappuccino said...

susah la kongsi keta..lagipun muat anak gi sekolah ngan kita, pas tu balik sekolah kdg2 kita nak gi ke lain..

Cik Mimie said...

huhuhu...xnk la..t, cam xde privacy lak..hehehe

KM7 said...

hehe..ramai juga yg sama pendapat macam KM7 ni.heheh

ijam ismail said...

bole j kongsi..tp tong2 r..hehehe
=)

Noorma Ismail said...

masa d kampus dulu, mmg saya bagi kengkawan tumpang kete saya, tumpang free jer..dh satu laluan.
dalam jem lagi tension kalo sorang2,,,kalo ada kengkawan boleh gak gosip2 terutamanya pasal pemandu sebelah. Lebih2 lagi kalau ternampak pakwe hensome bawak kete, mulalah kami tersengih2...heheh...

KM7 said...

amboi...puan noorma kita ni...sempat lagi jeling2 sebelah masa memandu.hehe..biasa la kan..