Saturday, February 19, 2011

Kenapa menonton filem Bollywood?

(foto hiasan google)

Filem Bollywood memang
tidak asing lagi
di negara kita.

Malah filem-filem ini
mempunyai peminatnya yang tersendiri.
Kenapa orang suka
menonton filem-filem Bollywood ini?
KM7 tak minat sangat...
tapi sesekali tu tengok juga.
Itupun di kaca TV saja.
tak pernah pun beli VCD atau DVD
filem-filem tersebut.

KM7 rasa yang best
dalam filem-filem ini ialah
kebanyakan lokasinya cantik dan menarik.
hmmm nampak mendamaikan.

4 comments:

mykhalis said...

suke jugak tapi memilihla..pertama mst ada shahrukh khan. itu je..hahaha

zmah said...

Suka tengok pemandangannya yang cantik dalam filem tu.

Cendana Kasih said...

dulu suka gak, tp skang dh tak minat..entah laa...muka2 baru ni tak best laaa...harap lawa jer..

zaira fitrah said...

housemate sy ske sgt filem2 bollywood ni. siap hafal sume lagu hindustan. sebut je nm plakon mn pn, dia tahu je w/pn plakon zaman sy blm lahir lg. katanya dia ske filem bollywood sbb bnyak lagu best. heroin n hero cantik n ensem. jln cerita blh tahan.

p/s: ni comment pertama sy di sini.. xcited lbih skit.