Saturday, March 5, 2011

Milik siapakah Sonata ini?


Siapa yang dapat kereta tu?
KM7 ker?oh tidak...
KM7 rasanya belum mampu lagi
nak beli kereta tu.
Anda mungkin mampu memilikinya.

Kalaulah menang peraduan ker
atau cabutan bertuah ker
dapat kereta macam tu kan best!
Best juga kalau ada orang beri hadiah
kereta tu kepada kita kan.
Tapi siapalah yang banyak harta
sampaikan nak beri hadiah
kereta kepada kita ni.

Kenapa KM7 bercerita pasal kereta ni?
haa..tadi sempat KM7 merayau-rayau
kat sebuah pusat beli belah.
Maka terpandanglah kereta
yang menarik itu.
Namanya kalau tak silap..Hyundai Sonata.
adusss nama pun cantik tu.
Harganya taklah mahal sangat
dalam 140K jer.

Ada sesiapa berminat?

8 comments:

iwan_dextrous said...

hanya mampu melihat..hahaha

Cikgu ct said...

huhu tgok ngan sentuh mmg mampu. duit x cukup byk lg.

KM7 said...

sempat lg kumpul duit tu..nak beli cash kan!

Cikgu Nurin said...

minat...!!!!kalau dapat free...he he he...

ked :) said...

sape yg tak minat kereta?
hihi pokai daa.

Izan Ishak said...

cantik mmg cantik...tp duit ciput je ada ni~

hafiz zainudin said...

kat sini jadi teksi je cikgu tapi saya x berkesempatan lagi...

caliph shuriken said...

pnah test drive keta ni.. interior lawa jgak laa ^^

latest en3: ~ kawaii handmade giveaway ~