Saturday, April 9, 2011

Awas...Orang Minyak muncul lagi !

Gambar hiasan Google

Ini bukan cerita orang minyak
zaman filem P Ramlee,
Tapi cerita orang minyak zaman sekarang.
Tak sangka betul zaman sekarang ni
ada lagi yang nak jadi orang minyak.

Dalam berita jam 8 malam tadi
ada berita pasal orang minyak ni.
kat mana?
haa...di Terengganu.
Jangan bimbang...
orang minyak ni telah berjaya ditangkap
oleh tuan rumah dan penduduk kampung.

Modus operandinya sama macam dalam filem....
panjat bilik anak dara pada waktu malam,
dalam keadaan berbogel.
Cuma tak lumurkan minyak pada badan.
hehe sanggupnya berbogel dan panjat bilik
anak dara.
Nasib baik berjaya ditangkap.

Dalam berita tadi juga ditunjukkan
orang minyak yang berjaya ditangkap ni.
hmmmm muda dan handsome lagi tu..
dia ni ditambat pada tiang elektrik 
setelah dipakaikan seluar pendek oleh penduduk setempat.
Jadi tontonan ramai sebelum dibawa ke balai polis.
Kesian....

Kepada kaum wanita,
sila berwaspada....bimbang ada lagi
orang minyak versi baru yang akan muncul.
Kepada yang bercita-cita nak jadi orang minyak...fikir-fikirkanlah...

1 comment:

mrs Gee :) said...

ish.. mcm2 la.. xsempat nk tgk berita psl org minyak nih td.. sibuk ngn budak2 kecik nih..