Monday, May 30, 2011

Jom ke Bukit Keluang

Bukit Keluang,Besut,Terengganu

Nak ke mana cuti ni?KM7 bawa anda semua ke Bukit Keluang yang terletak di Besut Terengganu.Pemandangan kat sini cantik...cuma panas terik kalau datang tengahari.Anda boleh berteduh dalam gua tu dari panas dan hujan...Jom saksikan beberapa keping foto kat sini...

Biru mata memandang

Sangat tenang

Inilah Bukit Keluang

Pengunjung boleh melalui laluan yang disediakan di lereng bukit tu

Budak-budak suka main pasir!

4 comments:

ibu qaleesya said...

best pegi sini. saya pun dah berapa kali pergi sne.. hehe

cemomoi said...

hups kalo ada gambo kat laluan ke gua tu mesti lawo tu... kat daerah mana ni?

KM7 said...

hari tu panas sangat..so KM7 tengok dr jauh jer..lain kali boleh ambil gambar dalam gua tu pula.hehe.....daerah Besut tregg

whitecappuccino said...

kat tempat saya ni