Saturday, June 18, 2011

Beli biskut.....dapat bekas comel

Biskut Oreo

Anak-anak KM7 suka makan biskut ni.Masa pergi pasaraya nampaklah biskut dengan free gift nya.Jadi apa lagi,terus beli.Hai...sebenarnya nak beli biskut ker nak kan hadiahnya?hmm dua-dua lah kot. Jangan tak tahu,kami sekeluarga gemar juga membeli makanan,minuman atau apa saja yang ada free gift cantik atau ekslusif.Sajalah nak buat koleksi.

Free Fun Cup
 Untuk mendapatkan bekas cantik tu,kena beli 2 bungkus biskut ni.
Harga sebungkus RM 2.80

Pandangan dari atas

Cantikkan penutupnya...Macam rupa bentuk biskutnya juga.
Begitu juga dengan tapaknya...design yang sama.

Bekas ni bolehlah diisi dengan biskut

8 comments:

SoLy SoLicious said...

haha..comel bekas tu..
promotion baru k? sblm ni beli takde lak

Khairil said...

boleh buat isi kuih raya nanti..haha

KM7 said...

yer kot..sebelum ni takde pun.

KM7 said...

To Khairil..buat isi duit raya pun boleh.hehe

alif haris said...

haha pasni nk beli gak la .. :D

azie said...

nk juga bekas yg comel tu hehe

perondajaketbiru74 said...

hehe gua pun suka biskut ni

amir aizat said...

ahha comelnyer!