Sunday, June 5, 2011

Biarpun zaman berubah...bola tetap bulat....!

Gerai menjual bola

Mari kita saksikan bola-bola api...opss.. bukan...bola-bola mainan trend terkini.nampak kat atas tu,sebuah gerai menjual bola?KM7 tertarik dengan pelbagai jenis saiz dan warna bola-bola tu.Jom zoom sikit...biar nampak jelas....

Pilihlah yang berkenan di hati

Bagi anda yang meminati bola...dah berapa banyak koleksi bola?hmmm takkan baru sebiji kot.Bola kat atas tu nampak jer besar tapi ringan jer.Sesuailah untuk budak-budak buat main.tapi kalau main tepi laut...awas...bola ni ringan senang terbang dibawa angin.

Nampak meriah dengan pelbagai warna

Harganya berapa?macam-macam ada....bagi yang besar tu ada yang RM10, dan ada yang RM15.Ishh macam nak berniaga pula.Sesuai dibuat koleksi.Agaknya bola mainan ni adalah design 2011.Banyak kedai yang mula menjual bola-bola ni tahun ni.KM7 pun belum beli lagi.Hehe...sajalah anak KM7 tak berapa minat mainan bola ni.Tapi kalau kereta..hmm mesti kena belilah.

Biarpun masa terus berlalu,zaman terus berubah,namun bola kekal bulat.Adakah mungkin suatu hari nanti akan  tercipta bola yang bukan bulat?

1 comment:

Freaky said...

hehe kalo berpetak atau segi tiga x nama bola pula