Monday, August 15, 2011

Ke manakah hilangnya kad-kad raya?

Kad Raya sumbangan Google

Sudah dua minggu berpuasa.

Biasanya kalau dulu-dulu, masa macam ni

dah sibuk menulis dan mengepos kad raya.

Berbeza sekali sekarang ni....

seolah-olah kad raya tu sesuatu yang asing.

Bukan saja malas nak menulis dan mengeposnya,

nak membelek-beleknya kat kedai pun macam dah hilang selera.

Alahai...kenapalah agaknya!


6 comments:

whitecappuccino said...

Semuanya dah tinggal kenangan

Jiejah Gorjes said...

teknologi makin canggih..kad raya makin pupus.

tp sy tetap pencinta kad raya.

cikgu nak kad raya pelissssssss kihkihkihkih

cik aisha said...

setem pun dah makin mahal...nk cut bajet ken hadkn kad raya.nta ekad raya dan msj je sbg ganti kad raya...:)

qamarguyz said...

salam ziarah tuan..
kebetulan pula ada entry pasal kad raya di sini..
maka saya dengan berbesar hatinya ingin tag tuan untuk j0in c0ntest ini yer..jemput la jenguk =)
hehE

Edy Ramanov said...

kad raya semakin dilupakan sebab teknologi makin canggih. tapi, kena ingat kad rayalah yang bagi lebih banyak kenangan berbanding yang canggih2 punya.

Khairil said...

teknologi komunikasi yang semakin canggih membuatkan tradisi kad raya ditelan zaman...