Sunday, August 7, 2011

Nostalgia Ubat Nyamuk Ridsect

Ridsect dulu-dulu

Sekarang ni 

ada macam-macam jenis dan nama ubat nyamuk.

Tak macam dulu...sebut Ridsect..

mesti teringatkan ubat nyamuk.

Tapi ubat nyamuk macam dalam gambar 

kat atas tu nak guna macam mana yer?

pakai sembur jer ker..

KM7 tak pernah guna penyembur Ridsect 

macam dalam gambar tu....

5 comments:

Khairil said...

fuh memang lama le penyembur serangga style tu...saya pun tak pernah guna ...mungkin dia jenis boleh isi semula..tak mcm produk sekarang ni jenis pakai buang...

zmah said...

Pernah juga guna zaman sekolah dulu..

Tokan said...

selalu guna masa kecik2 sembur pepijat celah lantai rumah....

inilah aku said...

saya pernah guna.. masa kecik dulu lah kan... tapi sekarang nie entah mana dah di campakkan... tapi best bila dah habis leh isi minyak tanah buat main api sembur sembur mcm naga... ha ha ha.. pengalaman masa kecik memang menarik..

khairul said...

kenangan tu !