Wednesday, October 26, 2011

Aktiviti sempena Deepavali

Sempena cuti Deepavali ni,KM7 dan keluarga keluar makan-makan jer.
Tempatnya...tu..dalam gambar kat atas.Tak jauh,di KB Mall ni saja.

Menu yang dipilih untuk makan 2 orang..sebab anak-anak tak makan sangat..Harga tertera untuk set tersebut ialah RM 35.99.Tapi yang dibayar selepas makan...RM 41.05.KM7 tak tambah apa-apa kecuali tambah RM1 untuk tukar air yang diberi tu kepada air lain.Rupa-rupanya dalam bil tu...kena bayar 2 perkara lain iaitu Caj perkhidmatan 5 % berjumlah RM 1.85.Manakala Cukai Kerajaan RM 2.22.Yang lawaknya cukai perkhidmatan pun kena bayar...apa sangatlah perkhidmatannya sekadar angkat makanan jer.Kalau kita nak ambil sendiri makanan tu macamana yer...boleh tak?Hmmm nak makan pun kena bayar macam-macam bayaran tambahan..

 Lepas makan...buat lawatan ke pasar raya Pacific...tengok + beli  barangan baby...

 Kemudian....budak-budak ni mesti singgah nak main benda tu

 Siap kena pujuk untuk balik ke rumah...

Sekian terima kasih.

2 comments:

whitecappuccino said...

Oh! ke KB Mall yer hari ni? dah lama gak tak gi situ..

miss Fyqa said...

seronok la cuti2 dpt jalan2 bersama family tersayang