Tuesday, January 3, 2012

Hari pertama Imdad bersekolah

 Hari ini merupakan hari pertama
anak sulung KM7,Imdad melangkah ke alam sekolah rendah.

 Inilah sekolah rendah tempat Imdad belajar.
Buat masa ni,nama dan lokasi sekolah biarlah rahsia.

 Suasana dalam kelas Tahun Satu

 Masih ada ibu bapa yang baru nak mendaftar anak-anak mereka.
KM7 dah mendaftar awal,dalam cuti lagi
semasa hari pendaftaran diadakan tempohari.

 Selamat menempuh alam persekolahan.
Budak-budak sekarang tak perlu ibu bapa menunggu mereka lagi.
Tak macam zaman kita bersekolah dulu.hehe..

Horey!...waktu pulang dah tiba.
Laju jer budak-budak ni keluar kelas.
Esok jangan lupa...pergi sekolah lagi yer.

8 comments:

ahsfantasy24 said...

Sekolah dkat dengan sekolah kita ke ni cikgu? huhu..
dah besar pun Imdad! :D

whitecappuccino said...

Imdad dah biasa gi tadika, takder masalah bila masuk Tahun Satu kan??

Azie Azman said...

wah..macam seronok je die pegi sekolah tu kan..hehe

annur_islam said...

saya tahu sekolah mane nie ckgu..hehe

KM7 said...

ahsfantasy24 dan annur_islam....hmmm betul la tu tekaan awak.

WC dan Azie..setakat ni takde masalah lagi.Cuma tak biasa dengan persekitaran sekolah baru dan kawan-kawan yang semuanya baru.

myblog said...

Selamat bersekolah Imdad!!
datang dari Hanif bloglist

http://hanifidrus.blogspot.com/

miss butane said...

RIndu la nak skolah mula cikgu..teringin nk wat karangn cikgu=(

giegee said...

selamat bersekolah imdad..
aiikkk betul ko miss butane nih...haha