Friday, April 6, 2012

043: Dah 6 bulan projek rumahku

Lama tak buat entri pasal rumah.
Rupa-rupanya dah 6 bulan proses pembinaan rumah KM7 ni.
Tak siap-siap lagi ker?
Belum lagi ler tu.


 Kerja-kerja penyiapan akhir ni
ambil masa juga.
Apapun sekarang dah nampak pun sebuah rumah ni.




Operasi pemasangan siling kapur dah siap sepenuhnya.
Nak puji sikit...cantiklah juga rupa bentuk 
atau design siling kapur rumah KM7 ni.
Simple jer tu..takde pun corak atau bunga-bunga kat siling kapur tu.




Lain orang..lain citarasa
Paling best...reka sendiri design siling kapur.
Harganya?rahsia..hehe..



4 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Wahhh... Tak lama lagi ni.... :)

izfanora said...

wah, macam dah terbau2 rumah baru lah raya nie.. hehe.. cantik.. simple and nice..

yusuflaili(Goku) said...

Puas hati..sebab sendiri punya design.

Muhamad Nur Firdaus said...

salam,

boleh beri saya nombor tel syiling kapur sebab nak buat untuk rumah saya di taman soga batu pahat TQ