Saturday, June 9, 2012

048: Tetamu di rumah baru

Salam semua.Kali ini entri pasal rumah baru saya.Petang tadi saya dan ahli keluarga sebelah isteri telah melawat ke rumah baru kami yang belum siap lagi ni.Sampai saja kat rumah ni...hujan turun dengan lebatnya...kami semua tak basah pun..Tengoklah dalam gambar tu...ramai yang tersenyum..hehe..Kami buat apa kat sana?


 Tak buat apa-apa pun,cuma melawat kat ruang dalam rumah..
Lantai dah siap dipasang mosaic.

 Hujan lebat kat luar tu..
Semua berdiri kat tangga depan.
Nak duduk pun lantai belum dibersihkan lagi.

 Suasana di pintu utama rumah 

 Apalah yang sedang difikirkan oleh 3 beradik ni.

 Sebelum balik....ambil gambar dulu yer..
Sebagai bukti kehadiran.hehe.
Terima kasih kerana sudi datang.

 Kat rumah baru tadi tak disediakan makanan,
maka kami pun singgah makan kat restoran steamboat ni.

 Inilah menu yang dipilih.

 Sila..sila makan...

Itu saja laporan kali ini.
Jumpa lagi di lain entri.

3 comments:

whitecappuccino said...

Ramainya pelawat! cantiklah rumah KM..tak sabar tunggu siap.

caera puttih said...

BESARNYE RUMAHH >> ERK >> LAMA DAH TAK MKN STEAMBOAT .. :)

kak mah said...

Dah hampir siap...