expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, June 15, 2012

Logo Baru Blog Kembara Minda 7

Hari ini 14 Jun 2012 dengan rasminya saya merasmikan logo rasmi blog Kembara Minda 7.Sejak berkecimpung dalam dunia blogging, inilah kali pertama saya merekacipta logo untuk blog.Kalau header blog tu...memang dah lama,tak pernah ditukar-tukar sejak penubuhan blog ini.Rasanya biarlah dikekalkan sebegitu.Berbalik kepada logo,Kenapa saya mencipta logo ni?


Tujuan saya mencipta logo yang simple tu adalah sebagai trade mark kepada blog Kembara Minda 7 ni,selain daripada header blog yang sedia ada.Biarpun logo tu nampak simple dan tak berapa cantik.....tapi saya suka sebab itu rekaan sendiri.Hehe...Pemilihan warna dan tulisan tu takde apa-apa makna,cuma idea spontan secara kebetulan saja.

Saya amat berharap logo blog KM7 ini akan dikenali ramai suatu hari nanti.Hehe...Jadi kalau anda terjumpa atau terlihat  logo tersebut di mana-mana...kenallah yer..itu logo blog Kembara Minda 7.Mungkin kalau ada kesempatan dan dimurahkan rezeki,saya akan mencetak logo tersebut pada T-Shirt,tuala,keychain dan sebagainya sebagai cendera hati.Amacam...ok tak idea tu?

Ok...itu saja entri kali ini.Terima kasih kerana membaca...Jumpa lagi.

4 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.