Sunday, September 30, 2012

059: Inilah halaman rumah kami


 Macam ni la rupa bentuk halaman rumah kami.
Sedang dalam pembinaan pagar lagi tu.
Tanah baru lepas dibersihkan...patutlah takde rumput dan semak kan!
tunggulah sehari dua lagi...pasti menghijau semula.


 Pandangan dari depan...sebelah kanan 
terlindung pula rumah tu dek hutan rimba tanah orang.hehe..
lagi gambar....


 Ini pula pandangan ke arah depan,


 Banyak juga pakai bata ni



 Tu dia...baru nampak rumah
Selonggok kayu-kayan tu belum dibakar lagi,
Kalau tak boleh dibakar...kita tanam saja!



Yang ni baru jelas kawasan rumah kami.
Isteri suruh tanam rumput seluas-luas kawasan tu.
Aduh..larat ker nak mesin rumput tu nanti.
Hmmm kalau bela lembu pun ok juga buat mesin rumput..haha..


10 comments:

syabab islam said...

Berapa bajet buat smua umah ni cikgu? hehe.. mmg luas kawasan n umah pun lawa.. nk jgk la umah macam ni.. hehe

KM7 said...

bajet...tak boleh citer kat sinilah..hehe...apapun,awak juga mampu buat rumah yg lebih lawa...

Nur Hafiza said...

cikgu...klau buat landscape lagi lawa... =)

kaishin said...

luas juga kawasannya..memang letih kalau nak mesin rumput seluas tu..

Hanif Idrus said...

Panjangnya halaman rumah awak ni..
Kalau tanam rumput cantik gak...

jaakechik said...

luasnya laman rumah....best betul! tanam ler rumput karpett....lagi cantik.

.::: Princess MOMOY :::. said...

bestnya ..
cikgu nanti dah siap upload gambar dan tag momoy yer

muaz_kkgp said...

cantik rumah cikgu...laman pun luas

KM7 said...

terima kasih semua.

emmeraz said...

besarnya halaman rumah...bolehlah tanam pokok sayur mayur