Sunday, September 23, 2012

Pengalaman pertama menjadi wali

 Inilah kali pertama saya menjadi wali,
untuk perkahwinan adik bongsu.
Biasanya saya jadi pengantin jer...cewahh....
Tak sangka dalam usia muda ni..ehhh muda lagi ker?
saya dah jadi wali untuk satu majlis yang sangat penting dan bersejarah ni.
Apapun...Alhamdulillah,semuanya berjalan dengan lancar.

 Kami 4 beradik jer.
Dengan berlangsungnya pernikahan adik bongsu saya ni,
maka kesimpulannya...semua dah berumahtangga.
Saksikan gambar-gambar  pada malam akad nikah.

 Yang ni sebelum majlis akad nikah berlangsung

 Selepas majlis akad nikah,
bergambar dengan pengantin baru.
Dalam gambar tu adalah emak2 saudara dan sepupu2 saya.

 ehem...ehem...kami pun nak naik pelamin juga...hehe

 Sadiq dan mummy 

 Imdad memang takde dalam gambar ni,
dia memang susah nak diajak bergambar,bukan macam papanya.haha...

 Lagi gambar malam akad nikah

Bergambar bersama nenek...yang duduk kat tengah tu
sekian...tunggu entri seterusnya... hari persandingan.

2 comments:

jaakechik said...

mesti nervous cam pgnatin jer kan..hihi...anak tungal lelaki rupanya dia...

Roslan Putra said...

tahniah... tugas berat juge tu.. wali...