Friday, October 5, 2012

060: Memilih lampu untuk rumah baru


 Wah! seronoknya memilih lampu untuk rumah baru.
Lebih meriah kalau poket tebal...macam-macam jenis lampu boleh dibeli.
Tapi kami beli yang murah jer...asalkan berkenan di hati.


 Kami sekeluarga memilih lampu di salah sebuah kedai
yang terkenal di Kota Bharu ini.
Banyak pilihan sehingga sukar membuat pilihan...hehe..
Tapi jangan risau...kami tak terpengaruh pun dengan macam-macam bentuk lampu,
kerana kami sudah ada design pilihan mengikut konsep rumah.
Dengan kata lain...takde lah pakai tangkap muat jer...



Hmmm Sadiq pun pergi juga tu
opssss nampak pusat pula tu...hehe...
Jom saksikan lampu apa yang kami tengok...



 Setelah puas memilih lampu untuk kesemua ruang dalam rumah,
tiba giliran ke sudut lampu bilik kanak-kanak..
Cantik tak lampu kat atas tu?
Imdad mesti suka tu...kalau ada gambar kereta.


 Yang ni pun cantik juga


 Berkenan juga dengan lampu ni


 Bentuk kapal terbang perang pun ada



Lampu mana yang dibeli?biarlah rahsia...
lama juga kat kedai tu...hampir 4 jam.
Kesian anak-anak kami...dah macam-macam gaya ditunjukkan,
sampai baring kat lantai..hehe..


9 comments:

abg cik said...

upah pasang harga dia separuh dari harga lampu bro

KM7 said...

wow..mcm tu kena tambah bajet la ni..

jaakechik said...

mesti banyak shopping lampu ni dop? 4 jam nah. mace2 pesen doh anok dio landing...hehehhee

Aishah Jahirah said...

mcm2 bentuk/corak lampu ada....mesti rambang mata juga nk pilih...

Hisyam Muhibah said...

energy save ke bro?

Nazayiena said...

Betul tu nak beli lampu dan pilih yg mana nak memang mengambil masa yg lama,Kak Nurul beli lampu spi 2-3 kali pegi kedai tu x leh sekaligus.

Zierwa Zainal said...

cntiknye lampu.. =)

Hanif Idrus said...

Banyaknya pilihan.. Cantik2 lak tu

Farah Ikin said...

Boleh tau kedai ni.kat mana?...saya dok p.mas