Monday, December 31, 2012

31 Disember:Selamat Hari lahir isteriku


"Happy Birthday Sue".Entri khas ini didedikasikan buat isteri tersayang....sempena hari lahir yang ke opsss...rahsia!hehe.Tarikhnya memang menariklah...31 Disember.Orang sibuk nak sambut tahun baru...kita sibuk nak sambut hari jadi.

Kegembiraan sambutan hari lahir bulan 12 ni turut dikongsi dengan 2 lagi anak kami.Anak kedua,Ardini lahir pada 7 Disember.Manakala anak ketiga,Sadiq pada 9 Disember.Haaaa... 3 orang boleh kongsi satu kek.Bolehlah jimat bajet.hehe..Saya pula berkongsi hari lahir pada bulan Julai dengan anak sulung,Imdad.

Kepada isteri dan 2 anak kami yang lahir bulan Disember ni...sambutan hari lahir tak sempat dibuat lagi.huhu...sedihnya..maklumlah hari tu sibuk pindah rumah,kemudian banjir pula.Akhir-akhir ni sibuk persiapan nak buka sekolah pula....takpelah panjang umur dan murah rezeki,kita sambut Januari tahun depan.

Akhirnya...sekali lagi,Selamat hari jadi Sue.....p/s...nak hadiah apa tahun ni?

6 comments:

Hnahdy said...

1st..hehe nak hadiah banglo. hehe tiba2 je kan

hepi bufday kak Sue

trah zain said...

happy birthday jugak, untungnya birthday last day of d year, muda selalu la jadinya..hehe

Buatbest said...

selamat hari lahir juga..betul2 hujung tahun ye..~

sukiman said...

selamat hari lahir buat isteri, semoga berbahagia selalu.Panjang umur dan murah rezeki. amin.

Hansyirah Takezur said...

happy bday cikgu suria! patut la rasa ada bday somebody hari ni. hehe

miz ruha said...

selamat hari lahir buat kak sue... ^_^