Thursday, December 27, 2012

Tupai dari negara China


Kali ni saya nak tunjukkan tupai dari negara China.Cantikkan.....budak-budak mesti suka.Senang jer nak jaga tupai ni sebab ia tak payah diberi makanan atau minuman.hehe..cuma perlu dimasukkan bateri jer.

Kreatif betul negara China ni.Macam-macam mainan direka untuk kanak-kanak.Yang seronoknya,orang dewasa pun boleh tumpang sekaki.Kalau sebelum ni banyak mainan jenis kucing.Tupai ni rasanya baru lagi di pasaran.

Biasala...anak-anak saya ni main mainan ni sekali habis bateri jer.Lepas tu mainan ni akan terbiar begitu saja.Maka tugas ibu bapanya lah masukkan ke dalam kotak.Beberapa bulan nanti buka balik.

Oklah...ada sesiapa yang memiliki tupai yang sama?Nanti bolehlah kawan..hehe..

3 comments:

krole said...

la rupanya mainan hahaha...aku fikirkn tupai btul2 dr china rupanya..tupai made in chine hihihi~

Belalang hijau Perisik said...

ok la tu lepas boring main tggl mcm tu.anak belalang beli mainan kejap je, kepala kaki tangan semua dah d cabut. suka sangat eksperimen :)

TechKini.com said...

Nome nome tupai ni. Berapa harga?

-> ❤ TechKini.com