Saturday, March 30, 2013

Malam ni makan burger special



Dah makan ker belum?Mesti sudah kan...dah lewat ni bagi yang belum makan malam.Makan malam kami malam ni simple jer iaitu burger ayam special.Lebih special lagi kerana disediakan sendiri oleh puan isteri.


Imdad memang suka ler makan burger tu.Kalau hari-hari makan burger pun takpe rasanya.hehe...Budak-budak ni jenis tak suka makan nasi.Kalau makan pun sekali sehari jer.Itupun kena paksa makan.

Pagi tadi kami ke Tesco Kota Bharu.Jadi sempatlah beli bahan-bahan untuk membuat burger.Senang jer penyediaan burger ni.Campur semua bahan tu siaplah burger tu..hehe.Cakap senanglah yer,orang yang membuatnya tu tak tahulah senang ker susah..

Budak-budak ni kalau makan mesti nak mengadap tv.Sekali-sekala tu kami benarkan jer.Tapi biasanya kalau makan malam,mesti semua kat meja....baru boleh beri perhatian kepada makanan. 

Oklah....selamat makan burger!


No comments: