Monday, May 20, 2013

Selamat tinggal Canon MP 2800




Amboi bukan main lagi tajuk tu....macam nak berpisah dengan seseorang jer.hehe..Sebenarnya selamat tinggal ni untuk printer Canon saya ni hah! Printer Canon MP 2800 ni saya guna hampir setahun.Gunapun ala kadar jer...maklumlah tak banyak benda nak print.

Tapi kan...sob...sob...(nada sedih) printer ni dah tak boleh guna untuk print, biarpun inknya pun banyak lagi...Oh yer printer ni jenis ink isian sendiri kat luar tu...ink yang dibeli pun tak habis lagi...dah bikin problem.Dahlah masa nak isi ink tu habis jari-jemari ni terkena dakwat...ala-ala dakwat pilihanraya!hehe...

Scannernya masih berfungsi.hmmm...adalah juga peranannya lagi walaupun dah tak boleh nak print.Saya pernah hantar untuk dibaiki,tapi tukar 1 catridge ink jer dah RM70.Balik guna sehari dah bermasalah balik. kesimpulannya.... saya nak beli printer baru!

1 comment:

krole said...

huhuhu kalo camtu kesnye...kena tukar baru tu bro huhuu...selamat tinggal printer <---- aik? terjoin lak huhuhu~