Tuesday, June 11, 2013

Ini kisah Sadiq



Dah lama tak buat entri pasal anak ketiga saya ni.Kali ni nak cerita sikit pasal Sadiq.Sekarang ni berjalan bukan main laju ala-ala berlari pun ada.Usianya dah setahun setengah.

Seronok apabila dia dah boleh menyebut beberapa perkataan yang mudah.Gigi pun dah penuh mulut.hehe....Dia juga dah faham kalau kita marahkan dia...mulalah tundukkan kepala dan mendiamkan diri.Rasa kasihan pula tengok macam tu.

Alhamdulillah,Sadiq ni tak banyak masalah.Walaupun agak lincah tapi jarang menangis.Tidur pun mudah,tak payah nak dodoikan dengan pelbagai lagu macam sesetengah budak tu.

Semoga Sadiq akan menjadi insan yang berguna untuk ibu bapa,agama,bangsa dan negara!

3 comments:

Norhasniza Khalid said...

cute, hampir sebaya anak saya..

krole said...

cumilnya adik sadiq...krole fhm sgt perasaan bro lihat ank mmbesar dpan mata ni hihihi~ hepy sangat~

jaakechik said...

bagus laa dpt anak yg mudah tido.. anak jaa pulok payah sikit nk tido, dia suka main2.... tgh mlm pukul 12-1 baru tido...