Saturday, June 15, 2013

Karpet pun corak polkadot



Payah betul nak cari karpet untuk ruang tamu.Kalau ada yang berkenan di hati,harganya pula tak berapa mampu bayar.hehe..Biasalah kan,semua kena bajet sekarang ni.Suatu hari semasa kami ke Jakel,wah....berkenan betul dengan satu karpet ni (gambar kat atas).Maka tanpa banyak soal,beli terus.

Karpet dari Egypt ni baru jer sampai kat Jakel ni.Karpet yang tak bercorak bunga ni memang kami suka.Yer la..konsep rumah pun tak berbunga.Kosong jer...Warna karpet ni pun kami suka,hitam putih jer.Boleh dipadankan dengan sofa kulit hitam.

Harganya,bolehlah...untuk saiz 160 X 235 ni RM 4XX.00 setelah diskaun.Kecil jer ni,muat-muat depan sofa jer.Anak-anak sukalah main lompat-lompat kat petak bulat-bulat tu.hmmm apa-apa jer lah!

2 comments:

jaakechik said...

comelnya karpet polkadot hitam putih tu...tp mahai gak rege dia yer...

sukiman said...

saya suka corak moden tu, camtik KM