Monday, July 15, 2013

Ayam pusing


Baru beberapa hari berpuasa,dah tak tahu nak masak apa?Hmmmm begitulah yer susah juga memikirkan pasal menu.Bagi yang suka membeli di bazar Ramadan,tiada masalah rasanya.Maklumlah ada banyak pilihan.

Kali ni saya nak perkenalkan ayam pusing.Tengoklah gambar tu.Maaf kalau gambar ayam pusing tu menggugat puasa anda.Ayam pusing tu memang banyak kat Kelantan ni setiap kali tibanya bulan Ramadan.

Harga seekor ayam pusing tu RM 20.Sedap dimakan begitu sahaja selain makan dengan nasi.Rasanya ala-ala roasted chicken,cuma lebih terasa rempahnya.Cubalah sendiri yer.


3 comments:

Norhasniza Khalid said...

hohoho! terliur nih tengok tergolek-golek ayam tu..

S.K.A said...

ayam golek =) mhal jugak rm20

AiSyA LiEzA said...

perghh.. tergoda tgk gaya dia posing..ehhehehexD