Monday, August 5, 2013

Biskut edisi terhad


Biskut raya edisi terhad ni sebab
beli 4 balang jer.
Harga satu balang tu boleh tahan juga
RM 35.00 saja.hehe
Jadi sesiapa yang datang bertandang
ke rumah kami nanti,jika biskut tu masih ada
kira bernasib baiklah yer.
Bukan apa,rasanya yang sedap dan bentuk yang comel
tu dibimbangi akan dihabiskan dalam masa yang singkat.
Oh ya...pesanan saya kepada yang nak pergi
beraya kat rumah orang tu....sila makan ala kadar jer lah yer.
Jangan pula mentang-mentang sedap,tak ingatkan tuan rumah pula.
Satu lagi,duduk kat rumah orang ni jangan lama-lama yer,
ramai lagi tetamu lain nak datang,atau tuan rumah
dah keletihan.
Itu saja,selamat hari raya.maaf zahir batin.


1 comment:

Shaiful Zaidi said...

Selamat Hari Raya..maaf jika ada sebarang kesilapan.