Sunday, September 8, 2013

Gomo Kelate gomo


Gomo Kelate gomo!Bersemangat sekali tu.Bagi penyokong pasukan The Red Warrior, pemain-pemain dalam gambar kat atas tu tak asing lagi.Meriah betul raya apabila mendapat duit raya dengan sampul duit raya pemain pasukan TRW.

Sampul duit raya kat atas tu adalah pemberian daripada anak murid saya.Terima kasih kerana menyumbang kepada hobi cikgu yer.hehe...Bertambahlah koleksi sampul duit raya pasukan TRW untuk tahun ni.

Kepada rakan-rakan yang mempunyai hobi yang sama ni,mesti ada yang nakkan sampul tu kan.Maaflah yer sebab tu jer yang saya ada.Tahun depan kalau panjang umur,saya akan cari sampul duit raya pasukan TRW ni untuk bertukar-tukar dengan sampul duit raya pasukan bola dari negeri-negeri lain.

Terima kasih,selamat mengumpul sampul duit raya.

6 comments:

penaberkala said...

terbaik la samput duit raya TRW

penaberkala said...

terbaik la samput duit raya TRW

penaberkala said...

terbaik la samput duit raya TRW

sukiman said...

cantik jugak sampulnya

jaakechik said...

Gomo kelate gomo! comey sungguh angpau tuh. merah menyala.

jaakechik said...

Gomo kelate gomo! comey sungguh angpau tuh. merah menyala.