Monday, November 18, 2013

10 tahun yang lalu


Gambar ini dirakam pada tahun 2004 di Jeram Linang, Pasir Putih, Kelantan. Kira-kira dah 10 tahun yer. Nampak muda pula orang-orang dalam gambar tu kan.hehe..Begitu cepat masa berlalu.Bagus juga ada gambar ni,bolehlah disimpan sebagai kenangan.

Lebih penting lagi, gambar ini adalah kenangan semasa saya mula-mua kahwin dulu. Yang pakai tudung merah tu lah puan isteri saya. Yang lain tu adalah ahli keluarga saya.Masa baru-baru kahwin ni kami tak sempat nak pergi honeymoon.Sekarang ni kalau pergi ke mana-mana, siap bawa anaklah kan. Jadi kepada pasangan pengantin baru tu...eloklah terus pergi honeymoon.Jangan tangguh-tangguh, nanti tak jadi pula.

Rasa macam nak pergi semula ke tempat tu sekarang dan ambil gambar dalam kedudukan yang sama macam gambar kat atas. Rasa-rasanya jadi ker?Tengoklah kalau ada kesempatan yer.

7 comments:

Aefa Aerisya said...

wah.. dah 10 thn berlalu.. best abadikan kenangan dlm gmbr ni.. tgk gmbr je boleh senyum sorg2 hehehe

atien zuraidah said...

Saya pn x pergi honeymoon..skrg jln mst bwk ank,x bwk x best pulak rasanya..

Mohd Ghazali Abdullah said...

betul...betul..betul.hehe

Kesuma Angsana said...

weh KA pernah pg sini juga, 1st time pg. balik2 malam tu kena gangguan.. huhuhu.. leh baca di blog KA

Sukma Haron said...

best...best...kalau abadikan gambar yang diambil lebih 10 tahun tu....

Vee Lea said...

Waaa.. 10 thn dah. Amazing. Smoga kekal ke akhir hayat :D Kirim slm ngan mrs :D

Mohd Ghazali Abdullah said...

Terima kasih semua