Thursday, November 21, 2013

Comel tak budak ni?


Alahai Comelnya budak ni.Kah... Kah..kah tolong jangan gelakkan dia.Sebenarnya itulah wajah saya ketika usia sekitar 9 tahun.Paling best gigi 2 batang kat depan tu.


Ini juga saya. Pakai baju raya biru berjalur coklat. Masa kecil dulu ala ala kurus kering jer. Sama tak muka saya dengan anak sulung saya ni...



Ini anak sulung saya Imdad. usia nak masuk 9 tahun, tahun depan. kami berkongsi bulan kelahiran yang sama iaitu Julai.

7 comments:

Unknown said...

Sama je rupanya. Mana tumpah kuah kalau tak ke nasi kan. =)

Cik Nor said...

bapak borek anak rintik..:)

Unknown said...

wahh. same la KM~ hhihi

KM7 said...

Hehe...terima kasih.ada peribahasa lg tu.

Dollah Ujang said...

Alhamdulillah dah besar dah budak tu ya

nazayiena said...

Samalah muka anak beranak...

Jankaulu said...

KM, comel dan sama! bagaimana acuan begitulah kuehnya

Saya suka juga tengok gambar-gambar lama saya. tapi tak banyak dah.