Saturday, December 7, 2013

Aku....Dulu dan kini




Aku yang dulu....itulah yang sekarang... Cuba saksikan kedua-dua gambar di atas dan di bawah ni. Imdad dan sepupunya Fikri. Orang yang sama di tempat yang sama setelah hampir 7 tahun masa berlalu. Sebelah kiri dalam gambar tu adalah Fikri dan sebelah kanan, Imdad anak sulung saya. Pada masa itu umur mereka 3 dan 2 tahun. Sekarang ni masing-masing dah nak masuk umur 10 dan 9 tahun.



6 comments:

Akeyla Azmi said...

eh eh sama lah dr muda sampai sekarang hehehehe

Anne Nurain said...

masa kecik tak sama tinggi, sekarang dah sama.. hehe..

Sop Nama Saya said...

nuka xbyk beza :)

Nazayiena Ayiena said...

Masa kecik ada beza sikit saiz badan,skrg dah sama besar,tmpt bergambar pun x berubah cuma bunga di pasu je yg lain.

PaPa Blogger said...

pokok bunga ye yg dah berbeza... hehehe

Nor Azimah said...

macam dah plan je, hi hi