Saturday, December 7, 2013

Aku....Dulu dan kini




Aku yang dulu....itulah yang sekarang... Cuba saksikan kedua-dua gambar di atas dan di bawah ni. Imdad dan sepupunya Fikri. Orang yang sama di tempat yang sama setelah hampir 7 tahun masa berlalu. Sebelah kiri dalam gambar tu adalah Fikri dan sebelah kanan, Imdad anak sulung saya. Pada masa itu umur mereka 3 dan 2 tahun. Sekarang ni masing-masing dah nak masuk umur 10 dan 9 tahun.



6 comments:

Aqilah Azmi said...

eh eh sama lah dr muda sampai sekarang hehehehe

Unknown said...

masa kecik tak sama tinggi, sekarang dah sama.. hehe..

gnesop said...

nuka xbyk beza :)

nazayiena said...

Masa kecik ada beza sikit saiz badan,skrg dah sama besar,tmpt bergambar pun x berubah cuma bunga di pasu je yg lain.

Unknown said...

pokok bunga ye yg dah berbeza... hehehe

Nor Azimah Ali said...

macam dah plan je, hi hi