expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, December 11, 2013

Bagus ker group FB?


Percaya atau tidak FB dah jadi satu fenomena biasa dalam kalangan kita. Tak kira tua, muda, selebriti mahupun orang biasa mesti ada akaun FB. Satu perkara yang saya nak sentuh di sini ialah kewujudan Group dalam FB kita tu...berapa ramai yang perasan group yang disertai tanpa disedari oleh diri sendiri?

Hal ini terjadi kepada saya beberapa hari yang lepas. Terlintas di fikiran nak tengok senarai group yang saya sertai. Alangkah terkejutnya apabila mendapati ada beberapa group yang saya sertai tanpa suka rela..dengan kata lain masuk secara paksa rela.hehe..Rupa-rupanya ada yang add kita tanpa pengetahuan...Kalau group yang di add tu bagus takpe la juga..Ini ada blog yang tut....tut...malunya kalau ada yang tengok.

Pengajaran bagi saya...sambil-sambil online FB..kena check juga ruangan group tu...Satu lagi...kalau banyak sangat group yang disertai itu sudah tak aktif lagi, baik keluar saja dari group tersebut...masuk group baru yang lebih best...hehe..

3 comments:

  1. Ha;a betul T_T
    Ada yg group yang....
    "woi bila masa aku join?!?!"
    hehehehe terus out je heheheh masuk yg best best jah ;)

    ReplyDelete
  2. betul tu..kadang2 tu memang xsedar bila masalah masuk group2 tersebut..

    ReplyDelete
  3. kadang2 ok..kadang2 menyampah pon ada..hihik

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.