Monday, January 6, 2014

Padah sambung tidur

Keratan Harian Metro 6.1.14
Perhatian kepada mereka yang suka sambung tidur ter....tak pasal-pasal kena pukul. Aktiviti menyambung tidur pada waktu pagi ni macam perkara biasa bagi sesetengah orang. Tak sangka pula keseronokan tidur tu boleh membawa padah.

Tapi dalam keratan akhbar tu ...si isteri sambung tidur sebab kepenatan. Mungkin si suami ni jenis panas baran dan tak memahami kepenatan isterinya tu. Hmm...susah juga macam ni yer. Saya rasa kalau sesekali nak sambung tidur terutamanya pada hari minggu tu kira ok lah kan...Kecuali kalau hari-hari sambung tidur atau sengaja bangun lambat...memang patut pun kena marah.hehe...

Ada pula pendapat yang mengatakan kalau lelaki bangun lewat...biasa jer. Tapi kalau perempuan terutamanya isteri yang bangun lewat macam tak manis jer kan...ker camana tu?

3 comments:

Normi Nieza said...

tapi kesian kaum wanita..tugas dia lbh berat dari kaum adam..huhu

Akeyla Azmi said...

betul, tak manis kalau kaum wanita bangun lambat.
hehheh tapi dah tak dah kot XD
qila rasa ramai dan bersepah je wanita yg bangun lambat harini heheheh

sukiman said...

kata ustad Othman jgn memperlekehkan wanita. tugas wanita berat, dia tak boleh tidor selagi suaminya belum tidur dan kena bangun sebelum suaminya bangun...sebab tu bidadari cemburu...allahualam