expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, June 16, 2014

3 CPUV


Alhamdulillah, rezeki bulan Jun. Ada 3 cpuv sedang menari-nari kat blog kembaraminda7.com. Seronokkan apabila nuffnang bagi iklan kat blog kita. Terima kasih kepada ketiga-tiga iklan tu.....uMobile Prepaid, Tune Money dan Petronas Primex 95.

Bagi anda yang singgah kat blog saya dan ternampak iklan-iklan tersebut, bolehlah cuba klik untuk mengetahui lebih lanjut pasal produk tersebut.

Sebagai blogger yang tak berapa dikenali ni...dengan adanya cpuv daripada nuffnang, telah menambahkan semangat untuk terus berblog. Bukan senang yer nak dapat cpuv ni. Dah lama saya tunggu..Sekali dapat...hah 3 terus... 

Harap-harap 3 iklan tu berada lama sikit kat blog ni yer..hehe..Terima kasih juga kepada anda yang sudi singgah di blog kembaraminda7.com. Kepada blogger semua, sama-samalah kita memeriahkan dunia blogging dengan menyampaikan sesuatu yang bermanfaat kepada pembaca.

5 comments:

  1. Tahniah buat tuan blog. Sekali rezeki datang, melimpah ruah..:)

    ReplyDelete
  2. untunglah dapat cpuv berderet deret.. :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. teruskan berblog..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki. tahniah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.