expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, June 21, 2014

Wow..Ada 5 CPUV


Alhamdulillah, ada lagi cpuv baru melekat dalam blog Kembaraminda7.com ini. Baru jer buat entri pasal 3 cpuv [KLIK SINI] beberapa hari lepas, tiba-tiba muncul pula 2 cpuv baru. Kali ni nuffnang bagi cpuv untuk iklan Bulgogi Brothers Korean dan Invest Smart Campaign. 



Jadi sekarang ada 5 iklan cpuv berlegar-legar dalam blog ini. Terima kasih kepada pihak nuffnang, juga terima kasih kepada pihak pengiklan yang sudi beriklan di blog Kembaraminda7.com. Kepercayaan yang diberi sangat dihargai dan menambahkan lagi semangat untuk berblog.

Saya akan terus pastikan blog ini menyajikan entri-entri terkini yang pastinya asli, bukannya copy paste daripada mana-mana sumber. Kebanyakan pembaca blog sememangnya inginkan sesuatu yang original daripada blogger, bukannya tangkap muat daripada sumber lain.

Justeru, kehadiran banyak cpuv ini turut memberi cabaran buat saya sendiri untuk terus berblog dan membalas kepercayaan pengiklan dengan menyajikan entri berkualiti kepada pembaca. Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada semua pengunjung blog kembaraminda7.com yang tidak putus-putus memberi sokongan. Kunjungan anda ke blog saya, memberi inspirasi kepada saya untuk terus berblog.

Terima kasih kepada semua. Selamat berblog.

4 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.