expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, October 3, 2015

Ekslusif hanya di instagram



Ramai dah ada akaun instagram sendiri kan! Saya pun dah aktif semula upload gambar dalam instagram. Ada sesetengah foto itu saya hanya masukkan dalam instagram sahaja. Tidak 'link' kan ke facebook atau blog. Kiranya macam ekslusif juga lah kan.Hehe...Hanya followers saja yang dapat tengok foto terbaru atau aktiviti terkini saya. Haha...ada nampak macam selebriti ker? Ingat artis saja ker aktif instagram...kita pun boleh juga tau!



Terima kasih kepada yang sudi jadi followers saya. Setakat entri ini ditulis, jumlah followers instagram saya seramai 760 orang. Takdelah ramai sangat, tapi seronok jugalah kan apabila ada orang yang sudi melihat foto-foto saya yang tak seberapa dalam instagram tu.

Bestnya apabila kita dapat berhubung terus dengan seseorang berdasarkan foto yang dimuatnaik tu. Siap boleh like dan komen juga tu. Secara peribadi saya rasa instagram ni lebih ekslusif berbanding aplikasi lain. 

Kepada yang nak mengikuti instagram saya....silakan...jangan malu-malu, jangan segan-segan. Instagram saya...... @ghazalikm7

Selamat berinstagram!

1 comment:

  1. Saya pun ada Instagram. Tapi tak upload gambar pun setakat nie. Just nak follow akaun yang saya suka jer. Jarang bukak. Kalau rajin baru laa bukak Instagram :P

    In shaa Allah nanti nak follow Instagram KM7 jugak :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.