Thursday, July 13, 2017

Jom Buat Setem Sendiri


Seronok kan kalau boleh buat setem sendiri. Bukan khayalan lagi, memang menjadi kenyataan, gambar sendiri dah boleh dijadikan setem. 20 keping setem kat atas tu cuma RM15. Setiap satu setem bernilai 60 sen dan boleh digunakan untuk sebarang urusan pos. Tahniah Pos Malaysia atas inisiatif menarik ini. Saya dah buat setem ni... tengoklah setem tu, gambar raya kami sekeluarga!

Wednesday, July 12, 2017

Gambar Raya Aidilfitri 2017 Kami!


Selamat hari raya! Agak lewat update blog pasal raya.. Sibuk beraya la tu.. hehe. Tak apalah kan, masih di bulan Syawal.  Tahun ni tema baju raya kami hijau, sempena kempen cintai alam sekitar. Ambil gambar pun ala-ala ada kaitan dengan alam sekitar. Biar nampak nostalgia! Macam biasa atur cara sempena hari raya, menziarahi sanak-saudara setakat yang sempat. Jom tengok koleksi gambar seadanya, yang tak seberapa untuk kenangan kami sekeluarga.