expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, January 23, 2020

ShiroiPay Memudahkan Pembayaran Bil Anda

Pertama kali diperkenalkan dengan sistem ShiroiPay ini, saya sudah tertarik dan terus membuat pendaftaran. Kenapa saya berminat? ShiroiPay ini memudahkan saya membuat pembayaran bil secara online dengan menggunakan handphone sendiri walau di mana saja saya berada. Ia juga memberi cashback bagi setiap transaksi yang dilakukan. 






Walaupun cashback nya hanya sen sen saja, tapi daripada tak dapat langsung kalau bayar guna platform lain, dengan menggunakan ShiroiPay ini dapatlah juga kan. Paling penting aplikasinya sangat mudah dan mesra pelanggan. 

Apabila menyertainya, kita akan dapat ewallet dan link sendiri. Boleh bayar bil sendiri, keluarga, jiran, kawan-kawan dan sesiapa sahaja. Ingat, setiap pembayaran akan dapat cashback terus ke ewallet kita. 

Contoh bil-bil yang kita boleh bayar menggunakan ShiroiPay. 







Sangat senang kan? Dah ada cara mudah, buat apa kita nak bersusah-susah ke tempat-tempat pembayaran bil lagi. Sambil lepak-lepak pun kita boleh jelaskan bil bulanan atau top up handphone.   

Untuk info : KLIK SINI

Untuk mendaftar   KLIK SINI

Dah siap daftar, bolehlah download aplikasi ShiroiPay dalam play store. Senang jer nak guna ni. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.