Saturday, November 6, 2010

Melancong ke mana?

Tak lama lagi cuti sekolah bermula
maka ramailah dalam kalangan kita berkira-kira nak pergi melancong kan....
Tapi ke mana?
tempat bersejarah,pulau,pantai,pusat beli belah atau tanah tinggi?
dalam atau luar negara?
Banyak faktor yang perlu diambilkira sebelum membuat keputusan.
*
*
*
*
Kos
*
Keselamatan
*
Cuti
*
Keselesaan
*
dan sebagainya

Pendek kata sebelum bergi bercuti atau melancong ni
fikirlah masak-masak supaya percutian kita tu berbaloi
dan meninggalkan kenangan manis buat kita sekeluaga.

KM7 sendiri belum merancang lagi nak ke mana-mana cuti sekolah ni
tengoklah mungkin dalam jangka masa terdekat ni tiba-tiba datang idea.
Anda pula bagaimana?
sudah ada perancangan?
Sekali-sekala eloklah melancong untuk merehatkan minda...
Pergilah melancong...


4 comments:

si biskut said...

aku sekarang kira melancong..tapi bukan pilihan aku..adui..

Mardhiah said...

melancong ke melencong?? =)

S..U..D..@..I..S said...

melancong asal tidak keutra KM7 banjir kritikal,..kena cuti bencana nmpaknya nih....

diana said...

tak pi mana2 pun..
lagipun ytak de anak2 yang sekolah lagi..hehe..