expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, November 6, 2010

Melancong ke mana?

Tak lama lagi cuti sekolah bermula
maka ramailah dalam kalangan kita berkira-kira nak pergi melancong kan....
Tapi ke mana?
tempat bersejarah,pulau,pantai,pusat beli belah atau tanah tinggi?
dalam atau luar negara?
Banyak faktor yang perlu diambilkira sebelum membuat keputusan.
*
*
*
*
Kos
*
Keselamatan
*
Cuti
*
Keselesaan
*
dan sebagainya

Pendek kata sebelum bergi bercuti atau melancong ni
fikirlah masak-masak supaya percutian kita tu berbaloi
dan meninggalkan kenangan manis buat kita sekeluaga.

KM7 sendiri belum merancang lagi nak ke mana-mana cuti sekolah ni
tengoklah mungkin dalam jangka masa terdekat ni tiba-tiba datang idea.
Anda pula bagaimana?
sudah ada perancangan?
Sekali-sekala eloklah melancong untuk merehatkan minda...
Pergilah melancong...


4 comments:

  1. aku sekarang kira melancong..tapi bukan pilihan aku..adui..

    ReplyDelete
  2. melancong ke melencong?? =)

    ReplyDelete
  3. melancong asal tidak keutra KM7 banjir kritikal,..kena cuti bencana nmpaknya nih....

    ReplyDelete
  4. tak pi mana2 pun..
    lagipun ytak de anak2 yang sekolah lagi..hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.