Monday, January 31, 2011

Blog serius kurang sambutan?


eh...betul ker
kalau blog kita ni
terlalu serius...maka akan kuranglah sambutannya...

 sambutan di sini
merujuk kepada bilangan
pengunjung setia ke blog,
juga bilangan komen yang ditinggalkan.

hmm...KM7 rasa macam nak percaya jer..
maklumlah kalau kita serius sangat,
orang takut nak tegur.
Jadi tak mesra lah kan.
apabila tak mesra maka orang tak mau
datang lagi ke blog kita ni...

Jadi macamana yer
nak jadikan blog kita ni
kurang tahap keseriusannya?

4 comments:

EB said...

Mmm.. Mgkn jg..
Tp Eb x suka juga blog yg bnyk mcarut..
Tlampau lawak.. smpi xda mksd..

iwan_dextrous said...

kte buat hepy2..hihihii

Cikgu Nurin said...

He he he..bunyi macam GARANG. tapi saya datang ari ari....

penaberkala said...

betul kot KM7
sy tengah observe benda ni skang
so, kebelakangan ni sy buat entri yg agak serius dan luar dari topik peribadi
herm, sambutan pun kurang jika nk dibandingkan dengan enri yg lepas2
visitor kureng dan komen pun kureng
sj nk study market kat blog,haha

tp tak kisahlah, asal kita happy dengan apa yg kita tulis pun jadilah