Saturday, March 19, 2011

Chicken Chop Selera Cik Siti

Bagi yang sering
ke bandar Kota Bharu,
kedai kat atas tu memang tak asing lagi.
nama kedai...Selera Cik Siti.
KM7 sendiri mesti lalu
depan kedai tu setiap kali
ke bandar Kota Bharu.
Kali ni nak masuk la...
tengok apa yang ada....

haa..ini suasana dalam kedai.
Biarpun tak besar,namun nampak bersih dan kemas.
kat dinding tu terpamer kedai gred A.
Kedai ni sentiasa ramai pelanggan.
sebenarnya ada banyak menu kat sini.
tapi yang popularnya....

itu dia...chicken chop.
hmmm sedapnya...
KM7 nampak ramai yang pesan chicken chop ni.
KM7 pun pesanlah juga.
memang sedaplah...
ok...selamat menjamu selera.

4 comments:

Hansyitake~ said...

sy suka makan chicken chop kat ani sup utara.. :)

Nusyaz said...

Cikgu, Cik Siti tuh patut bagi komision ko cikgu sbb promote kedai dio lam blog...hahaha :)

KM7 said...

tu la...kena royat ker dia tuh..hehe..awak tolng royat lah deh..

Nusyaz said...

Ho, bereh cikgu..hehe :)