Saturday, September 1, 2012

051: Terkini projek rumah saya


Ekslusif hanya di blog KM7 ini saya paparkan

wajah terkini projek rumah saya yang masih dalam pembinaan.

Kepada yang sering mengikuti perkembangan projek rumah saya,

Mesti ada yang tertanya-tanya rupa bentuk dan warna rumah saya.

Jadi....gambar itulah jawapannya...

Projek sudah berjalan hampir 80 peratus.

Insyaallah.... hujung tahun ni...dapatlah naik rumah baru.


10 comments:

izfanora said...

wah, cantik !

ingatkan raya ni dah masuk rumah baru.. hihi..

selamat hari raya..

KM7 said...

Terima kasih...
Tak sempat beraya kat rumah baru tahun ni..hehe

azie namico said...

wahhh ! cantik dan menarik....saya coming soon...weee !

fyna said...

waaaa...sangat lawa.. ^^;

Scarlett O'Hara said...

Mmg lawalah.

whitecappuccino said...

Cantik dan besar! Selamat hari raya..

KM7 said...

terima kasih kpd semua...

Nurul a.k.a Riko said...

Cantiknyer rumah...alhamdulillah seronok tengok rumah KM ...nampak cantik jer.

Kalo kat KL...harga rumah mmg mahal. Besar mcm rumah KM pun dah setengah juta kalo di KL. Tahniah!

Selamat Hari Raya!

Koding said...

Alhamdulillah...
Murah rezeki encik KM.

fairus mohamad noor said...

wah..cantiknye rumah bro..