expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, September 1, 2012

051: Terkini projek rumah saya


Ekslusif hanya di blog KM7 ini saya paparkan

wajah terkini projek rumah saya yang masih dalam pembinaan.

Kepada yang sering mengikuti perkembangan projek rumah saya,

Mesti ada yang tertanya-tanya rupa bentuk dan warna rumah saya.

Jadi....gambar itulah jawapannya...

Projek sudah berjalan hampir 80 peratus.

Insyaallah.... hujung tahun ni...dapatlah naik rumah baru.


10 comments:

  1. wah, cantik !

    ingatkan raya ni dah masuk rumah baru.. hihi..

    selamat hari raya..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih...
    Tak sempat beraya kat rumah baru tahun ni..hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh ! cantik dan menarik....saya coming soon...weee !

    ReplyDelete
  4. Cantik dan besar! Selamat hari raya..

    ReplyDelete
  5. Cantiknyer rumah...alhamdulillah seronok tengok rumah KM ...nampak cantik jer.

    Kalo kat KL...harga rumah mmg mahal. Besar mcm rumah KM pun dah setengah juta kalo di KL. Tahniah!

    Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...
    Murah rezeki encik KM.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.