Thursday, August 16, 2012

Sampul duit raya ekslusif KM7

Raya tahun ni saya telah menempah sampul duit raya,
ekslusif sampul duit raya KM7 lagi tu!
Gambar kat tu adalah pandangan depan sampul tersebut.
Amacam...cantik tak?
Ini pula bahagian belakang sampul tu
Penutup sampul ni tak perlu digam...senang ler budak-budak nak ambil duit.hehe

 Berapalah agaknya duit yang sesuai dimasukkan ke dalam sampul duit raya ni...
Saiz sampul ni memang sesuai untuk semua jumlah RM tanpa perlu dilipat wang tersebut.

 zoom sikit...haa..jangan tak nampak logo KM7 tu wajiblah dibesarkan.hehe..
hmmm..siapalah orang pertama yang akan dapat duit raya dan sampul ni?

 Pandang belakang pula....

Kalau ada yang nak tahu pasal kos menempah sampul duit raya ni,
harganya lebih mahal daripada sampul-sampul yang dijual di pasaran.
Nama lagi ekslusif kan!silap haribulan sampul lebih mahal 
daripada duit yang nak dimasukkan...hehe...
Jadi...harganya biarlah rahsia...
Kepada yang bertuah mendapat sampul duit raya KM7 tu..
simpan baik-baik yer...buat kenangan.

5 comments:

yusuflaili(Goku) said...

ya..cantik siap ngan logo lagi.

ahsfantasy24 said...

Tempah kat mana tu, nak tempah jugak ni. ehhehe~
Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin. - ahsfantasy24.com

caera puttih said...

SELAMAT HARI RAYA KM7 .. MINTAK MAAF KALAU ADE BUAT SALAH DENGAN KM7 ..

Sally Yatiey said...

Cantik ;D Selamat Hari Raya ^^

Afiq Din said...

mesti byk duit raye km7 nk bg nih