Monday, July 22, 2013

Kad birthday daripada pelajar


Terima kasih kepada semua yang wish birthday saya semalam.Tak sangka ramai juga yang ingat birthday saya ni,hehe..Kad buatan sendiri kat atas ni pun diberikan oleh pelajar 5 IH.Terima kasih atas ingatan.

Terharu juga apabila masuk kelas ada pelajar nyanyikan lagu birthday buat kita ni kan...hmmm macam muda pula.kahkahkah...apapun terima kasih pelajar 5 IS atas nyanyian lagu panjang umur tu.

Ada yang bertanya sambutan ke berapa.Nak beritahu ker tak nak ni.Bagi rakan-rakan FB dah tau kan.Sebenarnya ni ulang tahun kelahiran ke 41.Dah tua....huhu...Padanlah takde orang nak beri hadiah pun...

Ok....sekali lagi terima kasih buat semua.Doakan kebahagiaan dan kesejahteraan buat saya sekeluarga.

2 comments:

Admin said...

Salam, selamat hari lahir, semoga bertambah iman..amiin

krole said...

walaupun agak lewat skit..krole nak ucap jg...selamat hari lahir bro KM7