expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, December 30, 2013

Berakhir sudah cuti sekolah


Penantian akan berakhir....ada yang rindu untuk kembali ke sekolah., tak kiralah cikgu-cikgunya ker mahupun pelajar-pelajarnya. Tinggal sehari lagi sesi persekolahan 2014 akan bermula.Rasanya kelengkapan untuk ke sekolah dari segi pakaian mahupun alat tulis sedah beres semuanya. Petang esok juga kebanyakan pelajar asrama akan mula masuk asrama...Mesti ada yang sedih nak tinggalkan keluarga dan rumah.

Betullah...cuti lebih sebulan tu masa yang paling berharga bagi pelajar untuk bersama keluarga. Selaian itu masa yang banyak juga dihabiskan untuk melayari internet sepuas hati di rumah...Kat sekolah dan asrama nanti...mana mungkin untuk berFB,berWhatsapp dan sebgainya kan?huhu...ada yang terputus hubungan dengan rakan maya....

Jangan bimbang...kat asrama dan sekolah kan ramai kawan...Cikgu-cikgu kan ada...bolehlah tumpukan sepenuh perhatian kepada pelajaran pula, Ingatlah, ilmu itu sangat penting...bakal mencorakkan warna masa depan anda semua.Bagi yang merindukan sekolah...saksikan gambar ni....Selamat bersedia untuk ke sekolah.



2 comments:

  1. Betul hohoho alhamdulillah qila dah tak sekolah dah hohohoho i am so happy huhuhu

    ReplyDelete
  2. Rindunya sekolah. Dah masuk tahun keenam tinggalkan sekolah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.