Friday, December 20, 2013

Cucur Udang


Tiba-tiba jer teringin nak makan cucur udang.
Senang dan cepat. 7 minit boleh siap.


Masuk ke dapur cari tepung cucur udang Adabi yang baru dibeli 
beberapa hari lepas.


Tapi sayang.... 


Tengoklah..


Tepung tu dah hampir sebulan expired date nya.
Huhu...tak jadilah nak makan cucur udang hari ni.

Tuan kedai yang jual barang expired atau saya yang tak tengok dulu tarikh expired sebelum beli yang bersalah? Huhu...


5 comments:

♥♥ Nur ♥♥ said...

dah lama tak makan cucur...adehhhhh...

fatin wawa said...

pernah jugak terbeli barang expired tp nasib baik perasan sebelum guna.. lps tu sblm beli apa2 mmg akan check dia punya expired date dulu..

Mohd Ghazali Abdullah said...

Bagus tu wawa.jadilah pengguna yg bijak.hehe

tomato oren said...

kalau beli kt kedai dah expired mmg salah tuan kedai la..tp tuan kedai pun satu hal check la dulu stok yg dh nak expired tu...kesian org yg dtg beli...

Mohd Ghazali Abdullah said...

tomato..yer la kan..kalau rasa2 stok tu dah lama kat kedai..elok di check valid bila